dilluns, 1 de febrer del 2010

NOCTURNA ALS RASOS 29-1-10

Per segon cop aquesta temporada hem anat als Rasos de Peguera amb lluna plena.

Aquesta vegada ha estat una convocatòria improvisada el mateix divendres al migdia. Vem començar a trucar-nos alguns i al final vem acabar sent una colla de 19 persones entre sòcis i amics del club.

La sortida encara que molt precipitada va ser tot un èxit tan de participació com de resultats doncs, un cop als Rasos vem poder comprovar que hi ha força neu (molta més que la passada lluna plena) i, aquest cop si, amb esquís i raquetes vam fer el recorregut fins als rasos del mig, d'allà vem pujar fins als rasos de dalt, baixant amb esquís i raquetes altra vegada fins als rasos del mig, enfilant llavors pel tallafocs fins als rasos d'abaix i ja, desde aquí cap a les soques, els de les raquetes baixant per la pista de les soques i els esquís per sota l'antic remuntador que arribava a dalt la pista de les soques.

Vem acabar la jornada,  tard, amb un sopar de germanor a Cal Blasi.
Esperem fer la popera convocatòria amb més temps per donar oportunitat a tothom de poder gaudir, com tots els què hi varem assistir d'una bonissima sortida amb un ambient estupendo.

Properament publicarem els enllaços de les fotografies fetes per els participants.

Ferran

2 comentaris:

  1. Gran sortida! M'agrada l'última foto, on es veu clarament com el Cinto va intentar agredir-me amb una branca d'arbre, tot i que vaig ajudar-lo a trobar el frontal! je, je

    ResponElimina
  2. Bé, estic intentant penjar l'enllaç de Picasa, no se si me'n sortiré. La nit va estar fantàstica!

    Em sap greu però no se com penjar-ho en aquest missatge. Tant sols he aconseguit penjar l'enllaç en el meu perfil. És a dir, si cliqueu en la foto que no hi ha però que hi diu el meu nom, suposo que podreu accedir a l'enllaç. Sort!

    ResponElimina